Offline mağazalar Amazon Go ağıllı mağazalarıyla necə rəqabət aparmağa çalışır?

Offline mağazalar Amazon Go ağıllı mağazalarıyla necə rəqabət aparmağa çalışır? "Kassirsiz" mağazalarının açılması ilə Amazon, pərakəndə satıcılarla müştəri uğrunda şiddətli bir döyüşə girmiş oldu. Amazon Go ilə rəqabət apara bilməsi üçün belə mağazalar ən azı iki addım öndə olmalıdır.

Və offline supermarketlər artıq alternativi sınaqdan keçirirlər.

Amazon tərəfində Seattle-da kassa aparatları və kassirlər olmadan avtomatlaşdırılmış bir mağaza açması müştəriləri növbələrdən xilas etmiç oldu. Bununla da Şirkətlər arasında pərakəndə avtomatlaşdırma yarışı başlandı.  The New York Times tazır ki,  Amazon-un offline rəqibləri də əmək xərclərini azaltmaq istəyirlər.

Amazon müştərilərin hansının rəflərdən mal götürdüyünü müəyyənləşdirmək üçün müxtəlif kameralar və sensorlar istifadə edən bir sistem tətbiq edir. Həm də bu sistem müştərinin mal götürməsini asanlaşdırmaqla yanaşı, daha sonra kassirin köməyi olmadan mal üçün pul ödəməyə imkan verdi. Amazon Go mağazalarında rəqabət etmək üçün ofline mağazalar da rəflərdəki əşyaları izləmək üçün robotları yoxlamağa və ya istifadə etməyə imkan verən sistemlər tətbiq etməyə başlayırlar.

Məlumat üçün qeyd edək ki, Amazon Go'dan əvvəl bu kimi texnologiyanı Perakəndəciler (offline mağazalar) tətbiq edirdilər. Məsələn, bir çox supermarketdə öz-özünə yoxlama sayğacları var və ya Kroger ərzaq zənciri artıq daha çox işçinin yoxlanışa göndərilməsinin proqnozlaşdırılması üçün sensorlar və proqnozlaşdırıcı analitik vasitələrdən istifadə edir. lakin bununla birlikdə, Amazon Go-un istifadəyə verilməsi bir çox pərakəndə satıcıları həyəcanlandırmağa başladı. 

ABŞ-da Walmart şirkəti Amazon Go üçün avtomatlaşdırılmış işi olan Bossa Nova Robotics ilə ortaqdır. Bossa Nova robotları mağazalarda məhsul azalmış rəfləri axtarır və bu barədə Walmart işçilərinə məlumat verir. Sonra mağaza işçiləri rəfləri doldururlar. Perakendecinin 120 mağazasında (ABŞ-da 4.7 Walmart nöqtəsi var) müştərilər bir smartfondan istifadə edərək mal üçün artıq ödəyə bilərlər. Bunun üçün telefonun kamerasını istifadə edərək satınalmanı skan etməlisiniz. Kroger mağazalar zənciri isə eyni zamanda məhsul tarama xidmətini sınaqdan keçirir.

AiFi başlanğıc, kassirlərin köməyi olmadan satınalmalar üçün ödəmə texnologiyası üzərində işləyir. Şirkətin yaradıcıları həm kiçik ailə mağazalarında, həm də daha böyük şəbəkələrdə mövcud olacaq bir platforma hazırlayır. Bundan başqa Irish Everseen süni intellekt texnologiyasını özünün avtomatlaşdırılmış ödəmə sisteminə tətbiq etməyi planlaşdırır.

Pərakəndə (offline) satışda texnologiyaların tətbiqi ilə bağlı ən fəal iş Çində görülür. Beləliklə, Bingo Box startapı artıq işçiləri olmayan 100-dən çox mağazanı istifadəyə vermişdir. Mağazaya girməzdən əvvəl müştərilər kodlarını smartfonlarında göstərirlər, mağazanın özündə isə almaq istədikləri məhsulları skan edirlər. Ödənişdən sonra müştəri mağazanı tərk edə biləcək.

Onlayn pərakəndə satış şirkəti Alibaba, müştərilərin onlayn şəkildə sifariş verdikləri və üz tanıma texnologiyasından istifadə etməklə alış-veriş üçün ödədiyi 36 Hema avtomatlaşdırılmış ərzaq mağazasını açmışdır. Çin onlayn pərakəndə satıcısı JD -nin işçi olmayan supermarketləri fəaliyyətə başladı. İndi JD, kompüterin görmə texnologiyasını və rəflərdəki sensorlar istifadə edən bir insanın hansı malları götürdüyünü müəyyənləşdirmək üçün Amazonun inkişafına bənzər bir sistem sınayır.

 

Texnologiya   Baxılıb: 1046   Tarix: 2020-08-21



DİGƏR MARAQLI XƏBƏRLƏR