Ruslar Baltikyanı ölkələri iqtisadi blokadaya almaq istəyir

Ruslar Baltikyanı ölkələri iqtisadi blokadaya almaq istəyir Rusiya və Belarusiya ilə münasibətlərin pisləşməsi Baltikyanı ölkələr üçün müəyyən problemlər yaradır.

Belarusiya Vilniusa cəza olaraq Klaipeda üzərindən keçiddən məhrum edir. Moskva artıq işçiləri kütləvi şəkildə ixtisara salmaq və varlıqlarını satmaq məcburiyyətində qalan Latviya dəmir yolu və liman işini praktik olaraq məhv etdi. Litvanın ümid bağladığı Belarusiyanın inşaası tamamlanmamış  БелАЭС-ni ləğv edilməsixəyalları suya düşdü. Kremlin dəstəyi ilə Alexander Lukashenko iqtidarda qaldı və indi Litva limanlarından Rus limanlarına yük axınlarının yenidən istiqamətləndirilməsi prosesinə başladı. Qonşu Latviya bu tranzitin bir hissəsini Moskvadan tutmağı xəyal edirdi, lakin Litvanın Belarusdakı prezident seçkiləri məsələsindəki mövqeyinə görə bu mümkün olmadı. Rusiya Baltikyani olkələrdən öz limanlarına tranzit köçürür və eyni zamanda Belarusiyanı da belə etməyə məcbur edir. Riqa (Litva) artıq Rusiya tranzit axınının böyük hissəsini itirmişdir, bu da ümumi həcmin 70,4% -ni təşkil etdi. Ötən 2020-ci ilin yayına dair məlumatlara görə, Latviya Dəmir Yolları üzərindən Rusiyaya gələn yükdaşımaların payı 47,2% azalıb. 2021-ci ilin sonuna qədər rəqəmlərin nə olacağını təsəvvür edə bilərsiniz. Bu, Vilnüs (Litva) və Riqa (Latviya) üçün böyük bir problemdir. Keçən il "Latviya Dəmir Yolları" nın 1,5 min işçisini ixtisar etmək niyyəti məlum oldu. Şirkət dövlətdən 25 milyon avro məbləğində yardım istədi.

Kəmərsıxma siyasəti nəticəsində Litva dəmir yolları  "LZD" satışa 200 vaqon, 13 teplovoz, onlarla maşın və hətta bir istirahət evi qoymaq məcburiyyətində qaldı. İndi növbə relslər, avtomobillərin hissələri və s. bir sıra "metal qırıntıları" satmağa gəlir.  Latviya dəmir yolu infrastrukturunun 4300 ton belə keçmiş elementləri "metalalom" üçün istifadə ediləcək. Hər şey olduqca kədərli görünür. Qazanclar tez bir zamanda təcili ehtiyaclara gedəcək. Amma ümidlər tam ölməyib.

Baltikyani ölkələr Rail Baltica layihəsinə böyük ümidlər bəsləyirlər. Bu gələcək Avropa dəmir yolu Riqa, Kaunas və Tallini Varşava və Berlin ilə birləşdirməlidir. Litva, Latviya və Estoniya, İtaliyada Aralıq dənizinə çıxışı olan Skandinaviya, Qərbi və Cənubi Avropa arasında vahid nəqliyyat dəhlizinin bir hissəsi ola bilər. Prinsipcə, layihə olduqca maraqlıdır, lakin iştirakçıları arasında maraqların toqquşması səbəbindən artıq bir çox daxili problemlə qarşılaşırlar. 
 

İqtisadiyyat   Baxılıb: 1141   Tarix: 2021-02-04



DİGƏR MARAQLI XƏBƏRLƏR